11 Ekim 2007 Perşembe

Yine dopdolu bi çarşamba...

Mi. 10.10.2007












Sanki hafta içi gün içinde zaman dolduruyorum da hep haftasonunu ve boş zamanlarımı bekliyorum gibi...
Daimler...Halle 66... 3.kat...bilgisayar odamız...Rodolfo, Christian, Eckard Heide, Thomas Wetzel, Kai, Manni, ve ben... Weiterentwicklung von ProLeiS...

Ama aslında kimin umurunda...
:)

Ben internette Fatih Akın'ın son filmi nerede oynuyor onunla ilgileniyorum..."Yaşamın Kıyısında (Auf der anderen Seite)"...Gitmek istiyorum aslında, belki yarın...
Akşam eve geldim, uykum da var çok, ama daha beni bekleyen Aiesec LCM Meeting ve sonra da Eisen ve Electro Bingo var, neymiş Christian'ın bu kadar hevesle anlattığı ElektroBingo görmek lazım ama di mi...

Ev arkadaşım Simone ile ton balıklı salatamı hazırlayıp yiyene kadar muhabbet ettikten sonra evden çıkıyorum...Pazar sabahı bi yarım saat fln beraber temizlik yapmaya karar verdik...Ortak bi gün bulmak zor oldu da biraz...bakalım...
Önce Hochschule Bremen, Aiesec...Mi'nin China sunumunu dinledik...İlginç gerçekten..Acaba bir gün Çin'i de görecek miyim... Sonra Schlachte Enchilleda... Laura, Fuli ( Sofia), Ioana, Philipp, Rodolfo, ben...
..ve ElektroBingo...Anne, Christian, Rodolfo...Son bıraktığımda ordalardı..Biz de acaba bingo yapar mıyız diye hala... Hadi birer tur daha içelim...Bu defa bingo sırası bizde... Ben yatıyorum, ama onlar bingo yapabildiler mi bilmem...yarin ögrenirim artik...

Hiç yorum yok: