10 Ekim 2007 Çarşamba

...Tilburg...

Fr. 05.10.2007 -So. 07.10.2007



...Güzel geçeceğini biliyordum zaten...
Çok güzeldi...
Sumru, Aykan, İnci, Gökçe, Aydın, Ben Tilburg'da...

Geceye Almanya demiryollarındaki grev sebebiyle iptal olan tren paniğiyle başlamama rağmen, kolay toparladık...incicim de saolsun...
iki şeyin önemini tekrar anladım: communication & technology

cumartesi gününe tembel bi başlangıç, Tilburg'da kalmaya karar verdik.. ama sonra bu kararımızdan son derece memnun kaldık...önce güzel bi kahvaltı, ne sucuk eksikti, ne zeytin ne peynir... ardından bisikletlerimize atladık, uzun zamandan sonra ilk defa bisiklete bindim, ama çok zevkliydi...sonra Tilburg üniversitesi ve park gezimiz.. ve uzunca süren fotoğraf çekme faslımız...bu kadar eğlenebilirdik ancak fotoğraf çekerken...
:)
Sonra Grass Company, yemek, dans,...
Pazar günü de sabah tembelliğimizden sonra tekrar şehre indik...

Sonra da herkes tekrar yollara düştü...
Aydın, Sumru İstanbul'a..
Ben Bremen'e..
Aykan Paris'e...
İnci, Gökçe de yurtlarına...

Yanımıza kar kalan içimizdeki sıcacık duygular, çok mutlu geçirilmiş bi haftasonu, bi de çok ama çok güzel fotoğraflarımız...
iyi ki varsınız...

Hiç yorum yok: