10 Ekim 2007 Çarşamba

Lexikon des Unwissens





Di. 09.10.2007/ 20.00 Uhr / Schwankhalle, Buntentorsteinweg 112
Lexikon des Unwissens / Kathrin Passig, Aleks Scholz
Leseperformance

http://www.schwankhalle.de/content/15/none/0/987/index.html

Bugün başlayacakmışım demek ki yazmaya...
Çok istiyordum zaten, ama bugün artık tutamadım kendimi yazmaya başlıyorum...

Anne ve Merlyn ile Schwankhalle'de bi gösterideydim, şansıma güzel bir gösteri denk geldi.. Lexikon des Unwissens... Bilinmeyenler ansiklopedisi gibi bişey...stand up tarzındaydı..
-THEATER FÜR ALLE: Give as much as you can-

known unknowns: the question is known, but the answer is not known
unknown unknowns: neither the question nor the answer is known

çok hoşuma gitti..
gerçekten burada yaşadığımı ve bi şekilde buraya alıştığımı hissettim..
iyi midir kötü müdür bilinmez...
şimdilik iyi, sonrasını da şimdiden düşünmeye gerek yok galiba, tadını çıkarmaya bakmalı...

Anne: Mi'nin ev arkadaşı...
Merlyn: Hani şu kocaman içi doldurulmuş su kaplumbağasını Daimler'e scanletmek için getirmişti ya...Berlin'den...

ve ben...bi yanımda Anne, bi yanımda Merlyn...Schwankhalle'de...
sanki hep burdaymışım gibi...





2 yorum:

absen dedi ki...

ayça!!!manyaksın sen ya biliyor muydun? süper de yazıyorsun ayrıca. of şimdi de bana patladı. ben çok dandik yazıyorum. ve senin yazı stiline hasta oldum demek istiyorum:) çok özlemişim be, bak şimdi yine özleyiverdim. ben de alıştım paris'e ama alışmayalım. yakın yaşayalım birbirimize. hem zaten siz onur'la evlenip istanbul'da yaşayın işte ne var sanki:p öptüm

AycA dedi ki...

aykaann..bööle düsündüüne cok sevindimm..benim de istanbuldan bi yerlere gitmeye niyetim yok zaten..:) biz hep oralarda olalim olur mu.. hep beraber..

ama yine de baska yerlere de alisabildiini görmek güzel...