19 Aralık 2007 Çarşamba

Paris dönüsü yeni evimde ilk gecem...

Yeni evimde ilk gecem...
Tasınmam cok zorlu olmadı...Christian'ın arabasını ödünç aldık, Fofo ile Simone de yardım etti bana...Şimdi yeni evimdeyim...
Epey güzel sıcacık bir odam var...Kocaman pencerelerim var...Güzel mobilyalarım...Bir de I-pod icin hoparlörler...En cok bu hosuma gitti...Su anda bi yandan müzik dinliyorum bi yandan bilgisayar basındayım...Önceki evimi seviyordum ama sanırım bunu da sevecegim, hatta simdiden ısındım bile...Özellikle odama :)

Simone hazırladı akşam yemegini, eşyalarımı arabaya tasımaya yardım etti... Çok hoşuma gitti... Yılbasından sonra çaya giderim artık bi, artık İstanbul'dan da bi hatıra getiririm :)





Parisss...
Paris çok güzeldi...
Aykan, Fofo, Pia ile daha da güzeldi...


İlk gün Notre Dame, Rue de Rivoli, Louvre, Champs Elysee, Arc de Triumph, Eyfel, Bastille, .... Genel bir sehir turu yaptık... Pia, Fofo, ben... Aksamında Aykan'la Özlem bizi evlerinde ağırladılar... Aykancım okuyorsan tekrar sağol... Seni, seninle muhabbet etmeyi çok özlemişim... Çok güzel bir 3 gün geçirdik sayende....:)

İkinci gün, Louvre'a gittik ve Eyfel'e çıktık... Akşam Aykanlarlaydık yine, bu defa Dinayla da tanıştık...Son gün de Montmarte, Sacra Ceur, Moulin Rouge... Amelie'deki cafede şaraplarımızı içerek tamamladık Montmarte turumuzu...


Sonra tekrar Bremen....
Bremen, Paris, Bremen, yeni evim....





Hiç yorum yok: