21 Aralık 2007 Cuma

Kar...

Kar da yagdi dün gece, Bremende noeli tüm güzellikleriyle yasamis oldum...Bugün de etraf bembeyaz..Cok soguk gerci ama ben mutluyum...Soguk bile cok dokunmuyor, yine de yüzümde bir gülümseme :)
Bugün yarin artik son hazirliklarimi yapip pazar sabahi Istanbula dogru yola cikiyorum...Hannoverden kalkiyor ucagim, gece yola cikmam gerekecek ucagim 10 civarinda oldugu halde...Ama olsun...Uykudan fedakarlik etmeye alistim nasil olsa...Cünkü günler uykuya cok fazla vakit ayiramayacak kadar kisa...

Daimlerdeyim su an...Ama heryerde simdiden tatil havasi hakim...Ogleden sonra pek is olmayacak gibi duruyor...Servisler de calismiyor zaten, sabah ofise gelene kadar donduk, yaklasik bi 15 dk kadar yürümemiz gerekiyor da...Oglen yemek isi de bu kosullarda zor gözüküyor...Normalde olsa epey kizardim... Ama dedim ya gülümsüyorum :)

Heryerde noel havasi hakim, insanlar mutlu... Herkesin birbirine en büyük dilegi huzur... Olmazsa olmaz...

Bremen...Weichnachten...Weihnachtsmarkt...Glühwein...Kar... Istanbul... Yeni yil... Yüzümde bir gülümseme :)

Frohe Weichnachten und einen guten Rutsch ins neue Jahr....

Hiç yorum yok: