18 Kasım 2007 Pazar

ÇeMBeR



Bugün epey uzun bi gündü...
Önce bit pazarına gidip bisiklet aldık :) Ama ne almak... Bu kadar acemi olunur ancak... Aslında ben ilk gittigimde alacagımı bile düsünmüyordum ya sonra gaza geldik aldık esrayla birer bisiklet... sonra da kilitlerimizi alıp şehrin içlerine dogru yola koyulduk....
İlk gün için fena da sayılmazdık... Du bakalım yeni zevkim bu... Belki keyfim oldukca işe bile bisikletle gider gelirim....

Akşamüstü pazartesi Daimler'e götürmek icin kek hazırlamak için Christian a gittim...Tabii ki bisikletimle :) Özellikle kısa mesafede süper oluyor... Önce alışveriş yaptık, sonra da mutfaga daldık... Peddy ile Raphi (Patrick ve Raphael :)) tavla oynuyorlardı... Paddy Lagerhaus da çalıstıgı icin tavla kültürüne uzak degil tabi... Sonra Paddy de bize katıldı, o bi yandan akşam yemegini hazırladı biz de bi yandan pastayı hazırladık... Ama tabii ki aksilik aksilik üstüne... Artık aksilik mi desek acemilik mi :) Puding hazırlamaya çalışırken önce ocağa koyduğum sütü yakarak başladım, sonra tencerenin dibini kazımak bana düştü tabi....Sonra da bi iki ufak aksilik... Paddy'nin dediği çok hoşuma gitti ama "Schmeisswegtag" ...

Paddy aşçı bu arada, Christian'ın vok ve sebzeleriyle biraraya gelince ortaya epey lezzetli bişey çıktı tabi... oysa ki ben bu akşam az yiyecektim :(

Evin de geleni gideni eksik olmuyor... O yüzden cok seviyorum orada vakit gecirmeyi... Yine spontane gelisen misafirler spontane gelişen programlar... Campari.... Scharade... Markus'un Türkçe de epey iyiydi bu arada, heralde Almanya'da rastladıgım en düzgün Türkçe konuşan kişiydi....

Gece Esra ve Dilşen le biraz dans ettikten sonra evimdeyim....
Bu hafta sonu SiSi yok... Ev benim yani :)
Sevgili odamda belki de son günlerim :( Evde yalnız olmayı seviyorum bazen... Şu anda da müziğimi dinleyip buraya bişeyler yazıyorum işte....




1 yorum:

absen dedi ki...

Ayça çok güzel yazıyorsun ama bazen Almanya'ya hiç gitmemiş ve Almanca pek anlamayan okurları unutuyorsun, blog unu okuyan sadece istanbul erkek lisesi mezunları değil yani..
Lagerhaus nedir? Schmeisswegtag ne demek?

Ayrıca Esra dediğin, Bremen'e Erasmus'la gelen, babası Halkbank'ta çalışan kız mı? öyleyse selam söyle, o kızı da merak ediyorum. Çünkü babalarımız tanışıyor bankadan.

Dilşen kim?

Vok ne ola?

öpmüş müydüm?

sevgiler